ollaan hiljaa saadaan valmiit säännöt sanoi hamalainen ja tuosta oivalluksesta aloin pohtia miksi elämässä pitäisi olla suunta ja tarkoitus ja päämäärä ja että miten ihmeessä tähän asti on edes eletty ilman vuosittain päivitettävää strategiaa ja siihen sitoutumista kuin parhaissa yrityksissä ja että onko ajattelu tosiaan ulkoistettava päätöstentekijöille ja pienen ihmisen osa vain pitää turpansa kiinni ja uskoa helsingin herroihin ja nyttemmin meppeihin ja suhtautua myönteisesti kaikkeen mitä tuputetaan eikä olla niin kuin ikkunaiines joka tarttui yltiömyönteisen tokaisuun siitä miten valitusten lukeminen heikentää luomisvoimaa ja avointa mieltä ja jonka kanssa olen akkuna-akuna samoilla linjoilla että elämän rosoisuuden kieltäjistä tulee onttoja ihmisiä ja sitä paitsi minulle tulee avoimesta mielestä mieleen lähinnä pää auki ja olen väsynyt duurirenkutuksiin kuten juliet jonesin sydämen 80-luvulla laulamaan helppo elämä rikas isä ja koira koska mitä minä rikkaalla koiralla tekisin ja ihmisen on muutenkin tyydyttävä saamaansa ja olenkin muotoillut laulusta oman versioni köyhä elämä vaikea isä ja olin jo hyvin sopeutunut tähän kylmään todellisuuteen kun aprillipäivänä sain elämäni ensimmäisen faniviestin jossa sanottiin että arina piristää päivää ja johon vastasin että kirjoittaminen piristää itseänikin ja vasta myöhemmin tajusin miten paljon pieni viesti oli piristänyt päivääni ja olin tyytyväinen että en ollut heittänyt paskaa fanin niskaan kuten toisella kotimaisella sanotaan shit hits the fan esimerkiksi vinoilemalla että aiotko perustaa vastaranta fun clubin ja tuosta viestistä innostuin nytkin kirjoittamaan koska fani myös mainitsi että tekstini saisivat olla pidempiä vaikka olen usein kirjoittanut että lyhyet rääpäisyt on varta vasten plökini nimen täsmennin eli pyrin täsmäsanontaan mutta tässä tätä nyt tulee pyynnöstä siis tänään kirjoitan pitkäpiimäisesti ja keskityn määrään laadun kustannuksella korvaamalla välimerkit sanoilla ja vähentämällä laatusanoja kuin paraskin tyyliniekkonen varrella tajunnanvirran ja onhan tämä pölötiplöki muutenkin ollut yhtä tarinaa ja lausetta kohta vuoden verran joten välimerkit ovat vain tiellä ja ovathan kielioppisäännöt vain lahjattomia varten kuten lahjatkin ja kaiken lisäksi tämä lienee muotiakin nyt kuten kauko röyhkän yhtä pitkää lausetta pursuava kirja avec vaikka minulle tuli nimestä vain mieleen että avec on suomeksi kera josta taas laulaa egotrippi matkustajassa että nouset kyytiin keran oot kyydissä aina ja semmoistahan se elämäkin on raiteilla töksyttelyä ja sattumusten summamutikka